Klacht ING Bank: droevig

Bond-Ben

Toch de andere dag weer een poging gedaan, hierbij nog aardig te vermelden, dat deze gesprekken worden soms worden opgenomen ter lering van het bankpersoneel, wanneer is niet altijd duidelijk maar dan is het alvast gezegd. Dus ik melde aan de desbetreffende mevrouw dat ik dit gesprek op wilde nemen, hierna werd deze mevrouw erg boos en binnen enkele seconden was de verbinding verbroken. Maar de reden dat we een gesprek op wilde nemen had ook te maken met het feit, dat we hiervoor nog een gesprek hadden met een andere mevrouw, die heel goed luisterde en aangaf intern dit kort te sluiten, dit duurde wel erg lang zeker 10 minuten en hierna werd ook de verbinding verbroken, heerlijk toch z’n ING bank. Maar bij een volgende poging kwam er een man aan de lijn, die serieus met mijn vraag verder ging en ons echt wilde helpen maar eigenlijk niet kon omdat de ING organisatie dit zelf niet toelaat. Je zou bijna vrouwen gaan discrimineren bij een klantendesk omdat het lijkt dat manen beter met dergelijke situatie om kunnen gaan, het zal toch niet waar zijn zeker. Maar goed, het begint echt op een klucht te lijken. Maar hoe dan ook plotseling blijkt dat de rekening is opgezegd per 2 juni 2018, wie dit heeft gedaan kan niet duidelijk worden gemaakt, maar ik verzeker u, wij niet, want bij ons is dit gebeurd in 2016. En ook is weer door ING uitgelegd dat we niets hoeven te betalen en dat we ook geen brieven meer krijgen van de ING, alles is afgehandeld. Het verwonderde de medewerker dat we dit laatste allemaal niet meer konden geloven en dat we graag een bevestiging hiervan ontvangen, maar nee dat doet de ING bank niet. Je krijgt er ook geen mail van de ING bank want dit mogen de medewerkers niet. Inmiddels weer 2 uur verkeerde energie kwijt, je zou er bijna onenigheid met je partner over krijgen en met een telefoon zonder bel tegoed. Als een manager dit zou weten van de ING dat zijn of haar medewerkers dit soort problemen niet kunnen oplossen door het interne beleid van de banken dan zou dit toch aangepakt worden mag je verwachten. Het kost gewoon geld omdat er allemaal ING manentjes en vrouwtjes bezig zijn met een (ex) cliënt en dat er dan weer een communicatie afdeling nodig is om te zorgen dat het ING imago van de bank niet omlaag gaat. En nu schiet er nog een artikel uit een krant door mijn hoofd, dat een manager die 3 miljoen euro per jaar verdient nog een verhoging krijgt van 50% dan raakt je toch even de weg kwijt, die arme aandeelhouders.

zie vorige opmerking

ING Bank
    Goedenavond,

Wij hebben jullie rekening gesloten op 7 maart 2017 echter hebben wij dit gedaan terwijl er een achterstand op jullie rekening stond.

Er is een brief naar jullie onderweg met de uitleg hierover en de stappen die jullie kunnen nemen.

Groet,
    Anita
    Webcare ING

Bond-Ben
Uiteindelijke oplossing Dit is jullie laatst reactie