Klacht ING Bank: Een antwoord van ING laat inmiddels al een maand op zich wachten...

JacqB

ING (beste laten we maar achterwege),

Meer dan een maand geleden heb ik een klacht via aangetekende brief ingediend, deze is door jullie op 1 juli in ontvangst genomen en ondertekend. In de tussentijd uit frustratie al via diverse social media kanalen contact opgenomen maar tevergeefs. Zie mijn vorige klacht op Klachtenkompas, referentie 117963. Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn brief met daarin het verzoek tot verwijdering van de BKR registratie, ik wacht nog steeds op een bevestiging dat jullie BKR hebben gecontacteerd om de A codering te wijzigen EN ik wacht nog steeds op een bevestiging van de afsluiting van mijn rekening.

Kortom, ik ben het zat! Ik zal het hier echter niet bij laten en ben inmiddels bekend met al jullie social media kanalen en diverse klachtenwebsites. Ik wens nu eindelijk eens een oplossing, fatsoenlijk contact en dat jullie beloftes worden nagekomen.

Gr,
Een ontevreden (ex)-klant

Verwijdering van de onterechte BKR registratie. En ik wens dat beloftes worden nagekomen, zoals een antwoord op mijn brief, een bevestiging van de afsluiting van mijn rekening en de bevestiging dat jullie BKR hebben gecontacteerd om de A codering te wijzigen.

ING Bank
    Beste Jacqueline Bloemer,

Wat een vervelende situatie! Ik begrijp je frustratie. Ik kan je alleen via dit medium niet direct helpen maar wil je toch handvaten geven waar je terecht kunt voor het bezwaar voor de BKR Notering.

Registratie naar aanleiding van een ING lening
    Afdeling Consumptief Krediet
    Antwoordnummer 40400
    8900 SJ Leeuwarden.

Registratie naar aanleiding van een ING Hypotheek
    Telefonisch: afdeling Intensief Beheer. Deze afdeling is te bereiken op telefoonnummer 020 363 39 11.

Registratie naar aanleiding van een ING Creditcard
    Afdeling Incasso
    Antwoordnummer 40090
    8900 SH Leeuwarden

Bezwaar faxen: 058 295 87 81.
    Afdeling Achterstanden: 058 234 00 65

Kijk even om welk product het gaat en neem op deze manier contact op om nogmaals je bezwaar in te dienen. Excuses voor het ongemak Jacquline. Mijn collega's helpen je graag verder.

Groet,

Pascalle
    Afdeling Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?