Klacht ING Bank: Een ING credit card werkt binnenkort niet meer als je geen smartphone hebt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381734
Gebruiker
D.J Geertsma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

"ING Commercial Card portal nog veiliger te maken voegt ING een extra stap toe aan de inlogprocedure". Prima natuurlijk. Maar ik ben nu opeens verplicht een app te installeren op mijn smartphone. Die heb ik niet, wél een gewone mobiel, om te bellen en te sms-en. De helpdesk heeft geen oplossing 'in het belang van de veiligheid en de privacy' is de app nodig. Gewoon een code per sms naar mijn mobiel blijkt niet te kunnen daar is die écht die app voor nodig. Het is toch te dol dat ik een smartphone moet aanschaffen om mijn credit card te kunnen gebruiken?

De oplossing

Een oplossing zodat ik mijn credit card kan blijven gebruiken.

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste DJ Geertsma,

    Goed dat je contact met ons opneemt! Ik begrijp dat je van dit bericht schrikt. Nu is het zo dat de ING Commercial Card app steeds belangrijker wordt voor het veilig gebruik van de Zakelijke Creditcard. Deze app is ook nodig om de maandoverzichten te kunnen bekijken en straks wordt hij ook gebruikt voor het bevestigen van internetbetalingen wanneer er een extra verificatie wordt gevraagd.

    Vriendelijke groet,

    Daphne
    ING Webcare
  2. Auteur
    D.J Geertsma
    Datum
    ING negeert de vraag: hoe te handelen Zonder smartphone!
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Excuses D.J Geertsma! Deze informatie ben ik helaas vergeten aan te geven.

    Zonder smartphone kan er helaas geen gebruik gemaakt worden van de App en daardoor is het ook niet mogelijk om jouw transacties en overzichten te bekijken. Het wordt dan straks zelfs onmogelijk om transacties te doen met de Card.

    Wanneer je het niet eens bent met deze wijziging dan wil ik je vragen om schriftelijk een klacht in te dienen en deze te sturen naar:

    ING Businesscard
    Antwoordnummer 40700
    8900 TE Leeuwarden

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.J Geertsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen