Klacht ING Bank: een normale oplossing van een bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307822
Gebruiker
Bond-Ben
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Als je stop met een rekening bij de ING, dan doe je dit tegenwoordig via de website. En ja je dat hebt gedaan en ook je saldo leeg gemaakt dan heb je volgens je gevoel de rekening opgezegd. Maar niet bij de ING want daar komen ze een jaar later met een nota dat je nog iets moet betalen aan de bank. Een heel onduidelijke procedure waarbij het recht van de klant ver te zoeken is. Consumentenbond ik vraag om hulp, want wat hier gebeurd is heel erg.

De oplossing

Graag een verplichting voor alle financiële instellingen, dat wanneer er financiële zaken worden beëindigd door een cliënt, dat de financiële instelling zorgt dat deze klanten een bevestiging krijgen dat er geen wederzijdse verplichtingen meer zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Wij hebben jullie rekening gesloten op 7 maart 2017 echter hebben wij dit gedaan terwijl er een achterstand op jullie rekening stond.

    Er is een brief naar jullie onderweg met de uitleg hierover en de stappen die jullie kunnen nemen.

    Groet,
    Anita
    Webcare ING

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bond-Ben
Datum
Uiteindelijke oplossing Dis is jullie laatste reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry