Klacht ING Bank: Eenzijdig onmogelijk maken van internet bankieren

Nietwaar

Geachte Mevrouw,mijnheer

De ING bank heeft zomer informatie strekking vooraf eenzijdig besloten een nieuwe versie te lanceren van de mobiele internet bankieren app . Deze nieuwe versie is niet compatible met mijn huidige mobiele telefoon . Hierdoor ben ik van de een op andere dag niet meer in de gelegenheid om transacties te verrichten . Bij navraag bij de ING bank werd mij te verstaan gegeven dat de enige oplossing ligt in de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon. Daarmee zijn uiteraard hoge kosten gemoeid . Ik onder vind hier buiten gewoon veel hinder van . Afgezien van het feit dat ik voor honderden euro's een telefoon moet aanschaffen ben ik ook niet in de gelegenheid om aan enkele financiële verplichtingen te voldoen . Hierbij roep ik u hulp in om de ING bank er toe te bewegen mij hiervoor op een redelijke wijze te compenseren . Of de app compatible te maken .

Met vriendelijk groeten,
Carla de Lijster de Raadt
0615528283

Herstel van de app op zeer korte termijn of passende compensatie

ING Bank
    Hallo Carla,

Ik snap inderdaad dat dit heel vervelend is. Het is zo dat wij continue werken aan veiligheid. In deze tijd is het natuurlijk ook van belang om dit continue te blijven verbeteren. Het is zo, dat hier een hoger besturingssysteem voor nodig is, ook voor de veiligheid. Hierdoor komen een aantal toestellen te vervallen, waarvoor mijn excuses. Wellicht heb je een tablet waar dit besturingssysteem wel op werkt? Daarnaast is Mijn ING natuurlijk altijd te gebruiken.

Femke
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?