Klacht ING Bank: Fiks dit

Klachtnummer
# 287365
Gebruiker
Nail
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zelfde klacht al gisteren, gaat het ditmaal wel opgelost worden of niet? Gister geen reactie meer gekregen van de ING BANK. Jeroen van ING Webcare, als u weet dat hier een oplossing voor gevonden kan worden zOu ik zeggen neem Contact op. Want ben al bezig met Juridische stappem, dit kan en mag niet. Ben hier ook niet van op de hoogte gesteld.

De oplossing

Deblokkeer mijn rekening zodat ik de KBS kan opnemen. Mijn kinderen hebben niets heb verder ook niemand waar ik terecht kan. Ongelooflijk jullie hebben geen hart

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag N Carels,

    Ik begrijp de situatie, maar wij kunnen helaas niets voor u in orde maken. De afdeling Incasso heeft uw tegoeden bevroren i.v.m. een betalingsachterstand en/of schuld. Mijn collega's van de afdeling Achterstanden kunnen voor u kijken wat de mogelijkheden zijn.

    U geeft aan dat u niet op de hoogte bent gesteld echter sturen wij altijd berichten naar uw berichten box van Mijn ING wanneer u ongeoorloofd rood staat of afspraken niet nakomt. In deze berichten staan ook de consequenties van het niet op tijd aanzuiveren.

    Met vriendelijke groet,

    Daphne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen