Klacht ING Bank: Fiks dit

Nail

Zelfde klacht al gisteren, gaat het ditmaal wel opgelost worden of niet? Gister geen reactie meer gekregen van de ING BANK. Jeroen van ING Webcare, als u weet dat hier een oplossing voor gevonden kan worden zOu ik zeggen neem Contact op. Want ben al bezig met Juridische stappem, dit kan en mag niet. Ben hier ook niet van op de hoogte gesteld.

Deblokkeer mijn rekening zodat ik de KBS kan opnemen. Mijn kinderen hebben niets heb verder ook niemand waar ik terecht kan. Ongelooflijk jullie hebben geen hart

ING Bank
    Goedemiddag N Carels,

Ik begrijp de situatie, maar wij kunnen helaas niets voor u in orde maken. De afdeling Incasso heeft uw tegoeden bevroren i.v.m. een betalingsachterstand en/of schuld. Mijn collega's van de afdeling Achterstanden kunnen voor u kijken wat de mogelijkheden zijn.

U geeft aan dat u niet op de hoogte bent gesteld echter sturen wij altijd berichten naar uw berichten box van Mijn ING wanneer u ongeoorloofd rood staat of afspraken niet nakomt. In deze berichten staan ook de consequenties van het niet op tijd aanzuiveren.

Daphne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?