Klacht ING Bank: Foutief banknummer

Klachtnummer
# 131468
Gebruiker
G.J. van Bennekom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben polissen opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij Ardanta. In het begeleidend schrijven is abusievelijk een verkeerd rekeningnummer opgegeven. Ardanta heeft de uitkering naar dit nummer gedaan. Wij hebben Ardanta verzocht om hun bank te verzoeken het geld terug te vordeen en over te maken naar het correcte banknummer. Tot op heden hebben we helaas geen resultaat.

De oplossing

Graag zien wij het geld terug op het goede nummer. Uitvaartkosten moeten hiermee betaald worden.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Gert-Jan,

    Dat is vervelend zeg in deze situatie! Ik moet je toch vragen om hierover in gesprek te blijven met Ardenta. Alleen zij kunnen dit namelijk rechttrekken. Ik hoop dat het snel voor je is opgelost, zodat jullie op een waardige manier de uitvaart kunnen volbrengen.

    Vriendelijke groet,

    Rutger
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen