Klacht ING Bank: foutieve/onjuiste nformatie van helpdesk en op site

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 434585
Gebruiker
inggeklungel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Scanner besteld, begin maart, zou er binnen MAXIMAAL 10 dagen zijn maar er is na bijna een maand nog steeds niets ontvangen. ING gebeld, ja dat is wel vreemd. Advies is om de verzonden maar nooit ontvangen scanner te blokkeren en een nieuwe aan te vragen. Aldus gedaan. Vraag was verder: wat als de aangevraagde scanner alsnog arriveert? Geen probleem zegt men, je kunt de geblokkeerde scanner dan eenvoudig deblokkeren en de tweede scanner als die binnenkomt kun je als reserve houden. In april verschijnt zowaar alsnog de (eerste) scanner. Activeren dan maar. Lukt niet, want nieuwe scanner aangevraagd, staat er te lezen. Na eindeloze telefonische contacten en lange wachttijden, tja u begrijpt de corona en zo... druk hoor, blijkt deblokkeren helemaal niet mogelijk en het kan wel een paar weken duren voordat de nieuw bestelde scanner arriveert. Het ding is nog niet eens verzonden. Maar misschien kan er over een week wel alsnog geactiveerd worden, spreekt men hoopvol, Hoe dan? Geen idee. Wat een slecht amateuristisch werk van deze bank. En waarom zendt men niet even een bericht aan alle gebruikers via die berichtenbox die altijd vol met weinig interessante berichten staat , dat voor 'ontvangst binnen maximaal 10 dagen' moet worden gelezen: 'ontvangst binnen een maand of zo, als het meezit'.

De oplossing

Deze bank weet het allemaal zelf niet, dus wat zouden ze kunnen doen

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen T.M. van Angeren,

    Wat ontzettend frustrerend dat er niet de juiste informatie is verschaft.

    Het klopt dat het momenteel drukker is dan gebruikelijk. Helaas resulteert dit in een latere levering van de ING scanner. In dit geval raad ik je echt aan om de scanner die nu onderweg is af te wachten. Dit is voor nu ook het enige dat we daadwerkelijk kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
inggeklungel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen echte oplossing geboden. Moet wachten op nieuwe scanner. Dat foutieve informatie door ING is gegeven, dat wordt verder niet weersproken. Dus als zodanig is de klacht kennelijk gegrond bevonden. En dat is goed.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?