Klacht ING Bank: Fraudemeldingen worden niet opgepakt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603852
Gebruiker
Gebruiker1543691154
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We hebben te maken gehad met fraude in september, oktober en november 2021 en de ING doet helemaal niets ondanks diverse e-mails, telefoontjes en klachtenbrieven.

Gewenste oplossing

Wij willen schadeloos gesteld worden.
Geboden oplossing
Ik moet contact opnemen met de ING, maar daar gaat mijn klacht juist over. Als ik bel, dan belooft men dat ik teruggebeld wordt, wat vervolgens niet gebeurt ... Ook wordt er niet op mijn (klachten)brieven en e-mails gereageerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen