Klacht ING Bank: Gaarne een link naar de oude zo verzichtelijke - prijswinnende website.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480408
Gebruiker
Wil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu heeft de ING toch de oude website niet meer toegankelijk. Zit ik vast aan die zeer slechte nieuwe website. In 2015 won de ING nog een prijs met de oude website. De nieuwe website is zeer onoverzichtelijk. Hoe is het mogelijk dat een bank zo'n slecht product opdwingd.

De oplossing

Gaarne een link naar de oude zo verzichtelijke - prijswinnende website.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor het indienen van dit signaal. Alle feedback omtrent onze Mijn ING omgeving is van harte welkom. Het klopt dat we enige tijd geleden het design van onze Mijn ING omgeving hebben vernieuwd. Ontwikkelingen zoals deze voeren we uit naar aanleiding van de input en wensen van klanten.

    Natuurlijk kan het voorkomen dat er klanten zijn die de oude omgeving prettiger vonden en we realiseren ons dat de nieuwe omgeving misschien ook een tijdje nodig heeft om aan te wennen. Over het algemeen zijn klanten erg positief en dit heeft ook te maken met de vele mogelijkheden die de nieuwe omgeving biedt.

    Desondanks nemen we feedback van onze klanten zeer serieus en zal ik deze doorgeven aan onze ontwikkelaars. Hartelijk dank voor het melden aan ons.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen