Klacht ING Bank: Gaarne een link naar de oude zo verzichtelijke - prijswinnende website.

Wil

Nu heeft de ING toch de oude website niet meer toegankelijk. Zit ik vast aan die zeer slechte nieuwe website. In 2015 won de ING nog een prijs met de oude website. De nieuwe website is zeer onoverzichtelijk. Hoe is het mogelijk dat een bank zo'n slecht product opdwingd.

Gaarne een link naar de oude zo verzichtelijke - prijswinnende website.

ING Bank
    Goedemorgen,

Bedankt voor het indienen van dit signaal. Alle feedback omtrent onze Mijn ING omgeving is van harte welkom. Het klopt dat we enige tijd geleden het design van onze Mijn ING omgeving hebben vernieuwd. Ontwikkelingen zoals deze voeren we uit naar aanleiding van de input en wensen van klanten.

Natuurlijk kan het voorkomen dat er klanten zijn die de oude omgeving prettiger vonden en we realiseren ons dat de nieuwe omgeving misschien ook een tijdje nodig heeft om aan te wennen. Over het algemeen zijn klanten erg positief en dit heeft ook te maken met de vele mogelijkheden die de nieuwe omgeving biedt.

Desondanks nemen we feedback van onze klanten zeer serieus en zal ik deze doorgeven aan onze ontwikkelaars. Hartelijk dank voor het melden aan ons.

Jeroen
    ING Webcare

Wil
Geen oplossing.

Ook een klacht indienen over ING Bank?