Klacht ING Bank: Geblokte pinpas ING zonder te zijn ingelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367654
Gebruiker
Gre68
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blokkade op bankrekening op vermoeden van fraude/bedrog.
Vermoeden!!!
Dat dit zomaar kan, bel al dagen en de kosten lopen maar op.
Met voorstel geld terug te boeken wordt niets gedaan.
Waardeloze bank. Van kastje naar de muur gestuurd.
Het regent klachten bij de ING, rara hoe zou dat kunnen.
We slaan een beetje door als bank.


De oplossing

Los het eens op.
Pas deblokkeren en geld wat is overgemaakt naar verkeerde rekening terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Gre68,

    Ik begrijp dat je Betaalrekening uit voorzorg is geblokkeerd. Zoals ik je bericht lees heb je hierover al contact gehad met onze Fraude Afdeling.
    Omdat dit zo'n specifiek onderwerp is raad ik je aan om hierover toch weer met hen in contact te komen.
    Zij kunnen met je meekijken en je adviseren over welke stappen je nu moet gaan nemen.

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gre68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen