Klacht ING Bank: gebrek aan klantenservice

M.J. Potters

Nogal griezelig bij ING. Wilde vanochtend van mijn ING-Rekeningen facturen betalen maar kon niet meer op mijn rekening komen noch de kosten betalen. Belde ING op. Uiteindelijk na een 1/2 uur kreeg zowaar ING aan de lijn. Legde mijn probleem voor. ING kon mij niet adviseren en moest dit intern overleggen en moest even wachten. Na een kwartier gaf ik het op. Belde opnieuw. Maar wachten-wachten- wachten en stopte. E.e.a. houdt voor mij in dat ik mijn rekeningen niet kan betalen en mogelijk problemen kan krijgen.

Werd eerder ook met een ander gebrek bij ING geconfronteerd. Kon een afgeschreven bedrag van mijn rekening niet herkennen. Belde ING over de betaling. Konden mij niet verder informeren. Wilde dit bedrag terug nemen maar ING weigerde dit bedrag niet terug op mijn rekening te zetten. ..

Moet mijn kosten betalen maar kan niet in mijn rekening.

ING Bank
    Beste M.J. Potters,

Ik het geprobeerd je telefonisch te bereiken naar aanleiding van bovenstaande klacht. Helaas is dit niet gelukt. Graag hoor ik op welke tijdstippen dit het beste uitkomt.

Jildou
    ING Webcare
    M.J. Potters
    Ik ben deze ochtend thuis en bereikbaar op 0653628304
    ING Bank
    Goedemorgen M.J. Potters,

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken. Ik heb een afspraak voor u ingepland op het kantoor Capelle aan den IJssel, zodat een adviseur samen met u naar het internet bankieren kan kijken en kan helpen met het probleem waar u op dit moment tegenaan loopt.

Per mail is een bevestiging van deze afspraak gestuurd. Mijn collega helpt u dan verder!

Groeten,
    Sabrina

ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?