Klacht ING Bank: Geen activatiecode SMS

sad Niet opgelost
Kenan0x0

Ik heb een nieuw toestel gekocht en nu probeer ik de ING applicatie te activeren erop maar dat lukt me echt niet. Ik heb online het oude toestel geblokkeerd. In de app volg ik alle stappen en alles werkt goed maar dan kom ik bij de laatste stap waarbij ik vermoedelijk een SMS moet krijgen met daarin een activatiecode. Die komt NOOIT aan. Ik heb 3 keer met ING klantenserivce gebeld, laatste keer heb ik direct met hun ICT team gepraat. Ze zeiden dat alles aan hun kant werkt dus het ligt aan mijn provider (ook al geloof ik dat niet aangezien ik SMSjes van alle andere instanties kan krijgen bijv. vrienden, DigiD, gewoon iedereen behalve ING). Met mijn provider gepraat en een nieuw simkaart aangevraagd, gaf geen reultaat. Ik heb van alles geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen (iPhone restarten, netwerk instellingen gereset, applicatie verwijderd en opnieuw geinstalleerd) maar niks werkt. Ik zit nu 15 dagen zonder de app en dat is zeer onhandig. Graag een oplossing want het ligt zeker niet aan mijn provider of de instellingen van mijn toestel/netwerk.

Dat weet eerlijk gezegd niet daarom ben ik hier gekomen maar een oplossing die in gedachten heb is bijv. ik kan met ING bellen en tegelijkertijd de activatie stappen doorlopen en bij de laatste stap kunnen jullie misschien de code meteen doorgeven aan mij. Ik weet niet eens of jullie zelf toegang hebben tot codes die gemaakt worden daarom is dit alleen maar een idee.

ING Bank
    Goedemorgen,

Ik heb je zojuist proberen te bellen, helaas zonder resultaat.

Graag denk ik mee in om dit op te lossen. Ik heb al wat research gedaan en ik zou graag willen dat je de volgende stappen doorloopt om te kijken of dit het probleem verhelpt.

1. Ga op je iPhone naar 'Instellingen' (Settings)
    2. Klik op 'Berichten' (Messages)
    3. Doe iMessage uit, of juist aan wanneer hij uit staat

Zou je deze stappen willen proberen uit te voeren en daarna testen of het lukt om de ING app werkend te krijgen?

Jeroen
    ING Webcare

Kenan0x0
ING zeggen dat alles bij hun werkt (ligt aan je provider). Mijn provider zegt dat alles daar in orde is (ligt of aan ING of dat ING derde partijen gebruikt voor het versturen van SMSjes). Ik zit nu een maand zonder de applicatie. Ik geef op hoor, ik kan ook zonder de app, zeer onhandig en kost veel tijd maar werkt. Wat jammer.

Ook een klacht indienen over ING Bank?