Klacht ING Bank: geen afhandeling probleem hypotheek

theresa

Het overzetten van mijn oude ing hypotheek naar een nieuwe ING hypotheek, is niet afgehandeld, sinds juli 2013. Ondanks toezeggingen wordt er geen actie ondernomen, en afspraken worden niet nagekomen. Hierdoor wordt er al bijna een jaar 30 euro per maand te weinig bijgeschreven op mijn rekening. Ik hoor steeds helemaal niets, wanneer onderneemt de ing eindelijk actie?

Ik wil precies uitgelegd krijgen wat het probleem is, en vervolgens op de hoogte worden gehouden van de oplossing. Ik wil dat de ing in actie komt en de schade in misgelopen inkomsten herstelt.

ING Bank
    Beste, Goed dat je contact opneemt. Ik ga dit laten uitzoeken en ik of mijn collega komen hier zo snel mogelijk op terug.Groet,Deniz
    ING Bank
    Goedemorgen,Mijn collega heeft jou inmiddels gebeld en geïnformeerd over de verdere afhandeling. Mocht je nog vragen hebben over de voorgang dan kun je direct contact opnemen met mijn collega.Vriendelijke groet,Marlies
    theresa
    Ondertussen heb ik contact gehad met de ING en een telefoonnummer van iemand die er ook zelf achteraan gaat. Dat is prettig. Het onderliggende probleem is nu voor de helft opgelost, ik heb er vertrouwen in dat de andere helft ook komt. Er is toegezegd dat het bedrag dat ik misgelopen ben in het afgelopen jaar gaat worden gecompenseerd, dat wacht ik nog graag af! Dan kan ik dan een eerlijke beoordeling geven over het afhandelen van deze klacht.
    ING Bank
    Goed om te lezen dat alles in werking is gezet :) Ik heb er, net als jij, vertrouwen in dat het naar wens wordt opgelost! We horen daarna inderdaad graag van je hoe je deze afhandeling hebt ervaren :) Groet,Linda
    ING Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?