Opgelost door ING Bank: geen bankafschrift ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74324
Gebruiker
Karenk
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ik gebruik mijn rekening van de ing al meer dan een jaar niet meer. nu is er 152 op gestort in juni , maar heeft de bank in augustus mijn rekening opgeheven. ik heb geen bankafschriften ontvangen en ben ook niet op de hoogte gebracht dat de rekening in augustus op geheven zou worden. ik kan dus nergens meer iets terug vinden en voor de bankafschriften moet ik nu 4,50 euro per afschrift betalen. het zijn er 4. waar is mijn geld gebleven??/er klopt helemaal niks van. eerst zegt de medewerker dat er geen geld op gestort is en later weer wel. vind dit geen normale gang van zaken .

Gewenste oplossing

ik wil mijn geld terug en gratis de bankafschriften
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste,Wat een rot situatie :(. Ik heb je klacht doorgezet naar een collega die expert is op dit gebied. Hij neemt binnen enkele dagen contact met je op om dit verder te bespreken.Ik ga ervan uit dat het goed wordt opgelost.Groet,Frederike - ING Webcare team
  2. Auteur
    Karenk
    Datum
    dan wacht ik even af
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Karen, Ik begrijp dat je het probleem met mijn collega hebt besproken en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd rechtstreeks contact zoeken met deze collega. We hopen dat de afhandeling naar wens is verlopen.Met vriendelijke groet,Melin
    ING Webcare
  4. Auteur
    Karenk
    Datum
    Ik wacht nog op de betaling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen