Opgelost door ING Bank: geen bankafschrift ontvangen
Details
Klacht
ik gebruik mijn rekening van de ing al meer dan een jaar niet meer. nu is er 152 op gestort in juni , maar heeft de bank in augustus mijn rekening opgeheven. ik heb geen bankafschriften ontvangen en ben ook niet op de hoogte gebracht dat de rekening in augustus op geheven zou worden. ik kan dus nergens meer iets terug vinden en voor de bankafschriften moet ik nu 4,50 euro per afschrift betalen. het zijn er 4. waar is mijn geld gebleven??/er klopt helemaal niks van. eerst zegt de medewerker dat er geen geld op gestort is en later weer wel. vind dit geen normale gang van zaken .Gewenste oplossing
ik wil mijn geld terug en gratis de bankafschriften- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.