Klacht ING Bank: Geen contact met ING bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 524354
Gebruiker
ik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan niet in contact treden met de ING bank via mail. De opties die men bied bieden voor mij geen uitkomst.

De oplossing

Via mail.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste ik,

    Het spijt me te moeten horen dat het lastig voor je is om met ons in contact te komen. We bieden juist heel bewust, verschillende contactmogelijkheden aan.

    Als je toegang hebt tot Mijn ING, is het handig om via dit kanaal contact op te nemen. Onze collega's hebben dan direct toegang tot jouw gegevens.
    Lukt dat niet, dan is onze Klantenservice bereikbaar via 020 22 888 88.

    We gebruiken heel bewust, geen e-mail voor de communicatie met onze klanten. Dit omdat we de voorkeur geven voor direct én persoonlijk contact.

    Ik ga jouw feedback hierover registreren.

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ik
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen antwoord ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen