Klacht ING Bank: Geen e-mailadres ING bank

Klachtnummer
# 404759
Gebruiker
M. Heesters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht. Het ontbreken van een E-mailadres bij de ING bank.
Zo is het niet mogelijk gesprekken per mail vast te leggen cq te bevestigen.
En ik kan dus als klant geen dossier opbouwen. Dit laatste vind ik erg kwalijk.

De oplossing

Zorgen dat ik wel met de ING bank kan corresponderen via e-mail.
Door een e-mailadres aan te maken.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Heesters,

    Ik begrijp dat je graag contact met ons wilt hebben via de e-mail. We gebruiken echter, heel bewust geen e-mail voor de communicatie met onze klanten.
    Uit onze ervaring zijn er bij vragen en klachten bij mail vaak onduidelijkheden, onvolledigheden en neemt het beantwoorden hiervan veel tijd in beslag. Vanuit onze klantvriendelijkheid vinden we het belangrijk dat je snel antwoord krijgt. Daarom is het mogelijk om vragen via chat, social media, telefonisch en uiteraard op het kantoor te stellen.

    Hier vind je onze contactpagina: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html
    Ik ga ervan uit dat je ook op deze manier aan een antwoord op je vraag kunt komen.

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen