Klacht ING Bank: Geen geld ontvangen

Klachtnummer
# 441024
Gebruiker
S4l
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb van mijn ing rekening naar mijn abn amro geld over gemaakt 2 x eerste keer is het niet overgemaakt 2e keer wel maar hoe krijg ik mijn geld terug? Het is inmiddels al 2 dagen verder

De oplossing

Zsm geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi S4l,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad betreffende deze betaling. Omdat het om een zakelijke rekening gaat, heb ik je direct doorverbonden naar onze zakelijke specialisten.

    Omdat het momenteel drukker dan gebruikelijk is, stuur ik je ook direct nog de contactinfo door van onze zakelijke afdeling. Mocht het nu te lang duren voordat je een medewerker aan de lijn krijgt, kan je het via deze weg later opnieuw proberen.

    Hopelijk wordt het nu snel opgelost!

    https://www.ing.nl/zakelijk/klantenservice/index.html

    Vriendelijke groet,

    Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen