Klacht ING Bank: Geen geld ontvangen uit pinautomaat, wel afgeschreven. Klacht afgewezen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479255
Gebruiker
JanHen3046
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen geld ontvangen uit pinautomaat, wel afgeschreven.

De oplossing

€ 750,00 aan mij terugbetalen.

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste JanHen3046.

    Ik heb fijn gesproken met u en hoop dat het onderzoek een positieve uitslag zal hebben.

    Zoals afgesproken laat ik de klacht open staan in afwachting van het onderzoek.

    Ik wens u een fijne avond toe.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare
  2. Auteur
    JanHen3046
    Datum
    De ING heeft na melding van de klacht 's avonds al gereageerd. We hebben eea telefonisch doorgesproken en mij werd gemeld, dat eea fout was aangemeld en ik zou over/na een dag of tien een reactie krijgen over de afloop van het nieuwe onderzoek.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste JanHen3046

    Goed om te horen dat er contact is geweest.

    Ik hoop dat je snel een reactie ontvangt.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanHen3046
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kort maar krachtig: afgewezen. De telmachines gaven geen fout aan, dus ik lieg over mijn ingeslikte € 750,00. Weet even niet goed wat nu verder te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen