Opgelost door ING Bank: Geen hypotheekoverzicht over 2014, ING telefonisch al 3 weken niet bereikbaar!

Klant ING

Ik heb meerdere hypotheken bij ING, maar geen betaalrekening. Voor de afhandeling van mijn jaarcijfers en aangifte inkomstenbelasting heb ik een jaaropgave nodig van mijn diverse hypotheken. Die jaaropgave heb ik niet gehad. Enige weken geleden heb ik, na zeer lange wachttijden en uiteindelijk na een klacht via Facebook, een medewerker gesproken die mij de gevraagde opgave zou toesturen. Helaas wederom niet ontvangen.
Omdat ik bij ING geen betaalrekening heb kan mijn vraag volgens ING alleen via de telefoon worden afgehandeld. Hoe ongelofelijk ook, telefonisch is ING echter al 3 weken lang simpelweg niet bereikbaar. Een recent contact via Facebook liep ook op niets uit, antwoord daar was "helaas ik kan niets voor u doen, u zult toch moeten bellen"

Toezending van mijn hypotheek jaaroverzicht over 2014, of, omdat ING voor mij totaal onbereikbaar is, volgens ING zelf kan 't alleen telefonisch, gebeld worden door iemand die nu eindelijk het gevraagde overzicht voor mij kan regelen

ING Bank
    Beste R Krommehoek,

Ik ga dit doorzetten naar een specialist. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen om dit te bespreken.

Groet,

Rutger
    ING Webcare team

Klant ING
    Ik ben inmiddels gebeld door het systeem van ING (hetzelfde waar ik de afgelopen weken telkens lang in de wacht stond) en moest toch weer een paar minuten wachten op een medewerker. Deze medewerker kon niet de gegevens van deze klacht zien, maar heeft mij vooralsnog nadat we e.e.a. alsnog hebben doorgenomen goed geholpen. Het gevraagde overzicht wordt wederom opgestuurd. W.m.b. is deze klacht pas echt afgehandeld na ontvangst van dit overzicht!
    ING Bank
    Fijn dat er inmiddels contact is geweest. Ik hoop uiteraard dat het overzicht snel bij je binnen is.

Groet,

Rutger
    ING Webcare team
    Klant ING
    Ik heb het gevraagde overzicht inmiddels ontvangen. W.m.b. daarmee afgehandeld.

Ook een klacht indienen over ING Bank?