Klacht ING Bank: Geen klantgerichte service

Klachtnummer
# 296397
Gebruiker
Alidaa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als ik telefonisch een klacht indien bij de ING krijg ik geen nummer o.i.d. Volgens de medewerker krijg ik geen terugkoppeling van mijn klachtmelding omdat de procedures volgens hem juist worden gevolgd. Wat de zin van het melden van een klacht bij de ING is ontgaat me.

De oplossing

Minimaal zou een antwoord op de klachtmelding wenselijk zijn. Daarnaast zou het wenselijk zijn dat ook inhoudelijk naar de klacht wordt gekeken. Domweg verwijzen naar procedures is geen oplossing in uitzonderingsituaties die zeer zelden voorkomen. De RABO service pakt de vergelijkbare situatie correct op met een medewerker die het persoonlijk met de klant regelt. De ING verwijst je van het kastje naar de muur onder het mom van “te volgen procedures”.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag [naam verwijderd door moderator],

    Bedankt voor het indienen van uw klacht. Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Graag verneem ik wat de aard van uw klacht is zodat ik u kan helpen.

    Vriendelijke groet,

    [naam verwijderd door moderator]
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste [naam verwijderd door moderator],

    Aan de hand van uw vorige bericht kan ik helaas niet opmaken wat er speelt. Zou u uw klacht in dit gesprek willen plaatsen? Aan de hand daarvan kan ik met u kijken wat de vervolgstappen/oplossingen zijn!

    Met vriendelijke groet,

    [naam verwijderd door moderator]
    ING Webcare