Opgelost door ING Bank: geen korting ING rentepunten

Visser

Trouwe spaarders van ING bouwen rentepunten op. Deze geven kortingen, b.v. € 7,50 p.p. op de entree van dierenpark Planckendael in Mechelen. Volgens de site van Planckendael is de normale prijs voor kinderen en 60 plussers € 17,50.
Bij de bevestiging op de site van Mr. Ticket van ING werd alleen de lagere prijs voor kinderen genoemd maar niet voor 60-plussers. Mw. Romani van ING/Mr. Ticket deelde echter mee dat na (lange) ruggespraak deze korting wel voor kinderen maar niet voor 60-plussers zoals wij geldt. Ook konden de rentepunten die kennelijk inmiddels al waren afgeschreven niet meer worden teruggeboekt. Een prettige dag verder werd ons nog toegewenst.
Die prettige dag hebben wij inmiddels gehad maar dan zonder ING voordeel-rentepunten.

Duidelijke informatie over tarieven en kortingen. Echte korting geven op normaal geldende tarieven en dat voor alle spaarders zowel jong als oud.
Teruggave ten onrechte afgetrokken rentepunten.

ING Bank
    Beste klant,Ik begrijp dat je hierdoor niet tevreden bent. Ik zal intern aankaarten dat hier onduidelijkheid over bestaat. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Waar nodig zullen we de vermelding of voorwaarden aanpassen. Excuses voor het ongemak.Ik zorg dat er nog een attentie per post naar je wordt toegestuurd.Groet,Roy
    ING Webcare team
    Visser
    Ik heb een mooie bos bloemen van ING ontvangen met de mededeling dat deze onduidelijkheid intern wordt aangekaart, met excuses voor het ongemak. Daarmee heb ik echter mijn punten niet terug.

Visser

Ook een klacht indienen over ING Bank?