Klacht ING Bank: geen mogelijkheid met de ING in contact te komen

invictous

ik maak al jaren gebruik van internet bankieren bij ING. Opeens krijg ik na het inloggen in laats van de gewone bankpagina met mijn gegevens nu een blanco pagina. Na een half uur wachten nam de telefoniste op. Ze meldde dat er waarschijnlijk iets gedeblokkeerd moest worden, maar hoe dat ging wist ze niet. De ING is per mail niet bereikbaar. Nogmaals bellen heeft kennelijk geen zin. Wat te doen? Andere bank nemen ?

mogelijkheid mijn probleem neer te leggen bij iemand die er verstand van heeft

Hoi C.M.T. Bontje,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je niet gelijk uitkomt op de juiste site.Maar het is natuurlijk nog belangrijker dat je in een keer goed geholpen kan worden!

Excuses dan ook voor het feit dat je niet direct de juiste info hebt gekregen.

Wat betreft de blanco pagina, dit is vermoedelijk ene issue in je browser. Het verwijderen van je cookies en geschiedenis is vaak de oplossing.

Wanneer dit niet de oplossing blijkt, kan je het ook via een andere browser proberen. Google Chrome en Mozila Firefox werken momenteel optimaal in combinatie met Mijn ING :)

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare
    invictous
    Beste Ronnie,
    Ik heb zowel een privé als een zakelijk rekening bij ING. De zakelijke rekening heeft nergens last van, maar de privé rekening moet nu ineens (zonder aankondiging) van alles veranderen? Ik ben niet tevreden over dit antwoord en al helemaal niet over het feit dat ik via de omweg van het klachtenkompas moet communiceren in plaats van direct via de mail. Het gaat dus om twee klachten: 1. ING is onbereikbaar via de mail en 2. ING geeft geen goede uitleg over veranderingen in de web situatie.

Beste C.M.T. Bontje,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het antwoord. Vaak helpt de geboden oplossing namelijk wel. Wil je dit toch proberen?

Je kunt ons op vele manieren bereiken, telefonisch via de Klantenservice (020 22 888 88), de chat, Social Media en Whats App.

Groet,

Janneke
    ING|Webcare
    Beste C.M.T. Bontje,

Groet,

Janneke
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?