Klacht ING Bank: Geen rentepunten korting ontvangen voor 11 tickets en geen antwoord op mijn brief.

13Mei27Aug4751

Op 2 augustus 2019 kontakt gehad met de Klantenservice ING punten over het niet
kunnen gebruikmaken van de korting voor totaal 11 tickets (Euro 10 per ticket) voor het bezoek op 1 augustus 2019 aan het Dierenpark Amersfoort.
Omdat zij niet met een bevredigende oplossing zijn gekomen, heb ik op 3 augustus 2019 een klacht ingediend bij de Directie ING, Antwoordnummer 230 in Amsterdam
en gevraagd om uitbetaling van deze korting.
Daarna heb ik nogmaals een kopie van mijn brief als herinnering naar de Directie ING gestuurd. Echter, tot op heden geen enkel antwoord !!

Een antwoord op mijn brief (behoort binnen 6 weken te gebeuren !!) en alsnog uitbetaling van deze korting.

ING Bank
    Goedenavond 13Mei27Aug4751,

Wat jammer om te horen dat de korting niet mogelijk was én dat je geen reactie op jouw schrijven aan de directie hebt ontvangen.

Graag zou ik de klacht telefonisch met je willen bespreken, op die manier is het namelijk ook mogelijk om de gegevens erbij te kunnen pakken.

Op welk moment en tijdstip zou het jou uitkomen dat we telefonisch contact opnemen?

Ik hoor het graag!

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?