Klacht ING Bank: geen renteverrekening bij vervroegde aflossing hypotheek

# 92057
Ankro

Op 1 december 2014 heb ik ING bericht, dat ik mijn hypotheek per 1 januari 2015 in zijn geheel wilde aflossen. Op 10 december kreeg ik een bevestiging met het verzoek de aflossingsnota op 9 januari 2015 te voldoen.
In verband met de vermogensrendementsheffing, heb ik de nota echter al op 15 december 2014 voldaan.
Ik heb ING verzocht mij over de periode van 15 december tot 9 januari een rentevergoeding te geven .
ING weigert dit met reden, dat er nu eenmaal rente verschuldigd is over de opzegtermijn van 1 maand, ongeacht de werkelijke datum waarop je het geld overmaakt!

Rentevergoeding over het bedrag dat ruim 3 weken eerder is ontvangen.

ING Bank
    Geachte klant, Dank voor je bericht. Ik begrijp dat de klacht eerder in behandeling is genomen door mijn collega's. In dat geval is de volgende stap een directieklacht. Zie voor meer info hier: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/in-beroep-gaan.html Ik kan de klacht niet opnieuw in behandeling nemen. Groet, Intan - ING Webcare team - www.ing.nl/webcare
    Ankro
    Met de reactie dat de volgende stap een "directieklacht" moet worden, schiet ik niet veel op. Maar vooruit, ik ga een poging wagen.

Ankro

Ook een klacht indienen over ING Bank?