Opgelost door ING Bank: Geen scanner en geen TAN codes ontvangen via SMS. Wat nu

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 478090
Gebruiker
Xico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat ik de ING scanner nog steeds niet heb ontvangen krijg ik sinds vandaag geen TAN codes meer via de SMS.
Dat betekend dat ik nu geen overboekingen meer kan doen.
Aanvraag van de scanner op 1-2-2020 gedaan en zal 17-2-2020 worden afgeleverd maar dat is natuurlijk onzin want ING heeft uitlevering zelf steeds uitgesteld. Een nieuwe aanvraag kan ik nu ook niet doen.
En inderdaag de APP wil ik niet installeren.
Via de Helpdesk van ING ben ik er niet uit gekomen

De oplossing

Ik wil nu eerst de mogelijkheid weer hebben van Tan codes ontvangen via SMS, vervolgens de scanner ontvangen en een excuus brief want zo ga je niet met klanten om

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Xico.

    We hebben elkaar net gesproken. Bedankt voor het fijne gesprek.

    Fijn dat het probleem al opgelost was :-)

    Ik sluit deze klacht af zoals afgesproken. Fijne avond verder!

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Xico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is snel contact opgenomen door de ING. Terugdraaien naar de TAN codes niet mogelijk dus kan nu 2 weken geen overboekingen doen. Een paar vriendelijke en welwillende medewerkers doet echter veel goed.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen