Klacht ING Bank: Geen telefoon = geen geldzaken regelen

Klachtnummer
# 447235
Gebruiker
Kapottetelefoonproblemen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Erg onhandig dat tan-code eruit is. Erg vervelend dat ik niks kan overmaken omdat mijn telefoon kapot is en mijn app daar op staat.. Niet echt gebruiksvriendelijk. Vind het zeer irritant dat ik nu niks kan regelen en kan overmaken met gewoon een smsje.

De oplossing

Hier over nadenken

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Kapottetelefoonproblemen.

    Het spijt me dat je hier nu tegenaan loopt. Je kunt inderdaad niet verder als je niet meer in de app kunt en ook geen sms-codes kunt ontvangen.
    Heb je misschien een ander tijdelijk toestel waarin je je simkaart kunt stoppen zodat je toch weer verder kunt?

    Na een veiligheidsblokkade van 12 uren zou je dan de sms-code kunnen ontvangen zodat je weer verder kunt. Is dat misschien een oplossing voor jou?

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen