Klacht ING Bank: Geen toegang meer tot de app.

Klachtnummer
# 419588
Gebruiker
VallendeAppel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste medewerker,
Ik had een goedwerkende app. Sinds enige tijd kan ik hem niet meer vinden/gebruiken. Dat is vooral lastig met overschrijven. Wat kan ik hieraan doen? Bij voorbaat dank!
Marion Droog

De oplossing

Graag instructies per mail hoe ik mijn app kan activeren.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag,

    Een werkende app is wel handig!

    Bedoel je dat je de app niet meer op je toestel kunt vinden? Het kan zijn dat je deze dan verwijderd hebt. Uiteraard kun je de app opnieuw installeren, mits je toestel dit kan ondersteunen: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren-app/download-de-app/index.html.

    In deze link vind je de stappen hoe je de app kunt installeren. Heb je hier vragen over of zou je graag wat extra hulp willen? Je mag altijd contact opnemen via de klantenservice. Dat kan via de Chat in Mijn ING of telefoonnummer 020 22 888 88.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen