Klacht ING Bank: Gehackt?

Klachtnummer
# 359899
Gebruiker
......
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er werden bedragen afgeschreven zonder toestemming. Fraudedesk aan de lijn gehad die vertelde dat de opdrachten werden klaar gezet met een mac en met qr-code goed gekeurd wij hebben geen mac en ik heb de qr-code nog nooit gebruikt. Dit gebeurde wel via ons ip-adres erg vervelend.

De oplossing

.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste,

    Wat zal dat enorm schrikken zijn geweest! Het lijkt erop dat er dan misbruik is gemaakt van jullie gegevens.. Wat is de oplossing die Fraudedesk jullie geboden heeft?

    Met vriendelijke groet,

    Sebas
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste,

    Omdat dit een fraudezaak betreft wil ik je vragen om contact te houden met onze afdeling Fraude hierover. Ik wil je vragen om nogmaals contact met hen op te nemen over de stappen die je hierin kunt ondernemen.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen