Klacht ING Bank: Geld gestolen

Klachtnummer
# 71011
Gebruiker
Shayma1234
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben naar de bank gegaan om kleingeld te storten op mijn kaart.
Toen ik klaar was stond er dat ik niks gestort had.
Het gaat om 30 euro aan klein geld.
Het was het spaargeld van mijn kleine broertje.
Ik heb een klacht ingediend en ze zeiden dat het misschien zou kunnen door een storing.
Ik werd die zelfde dag gebeld en ze vroegen naar wat er was gebeurd ik heb alles uitgelegd en uiteindelijk zeiden ze dat ze mijn klacht moesten afwijzen.

Wat ik nu wil is mijn geld terug!

Groetjes: Shayma Al-Sayid

Gewenste oplossing

Geld Terug!

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Shayma,Wat een vervelende situatie zeg...Helaas kan ik via deze website niet zoveel voor je betekenen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de collega die jou heeft gebeld hierover.
    Mocht jij het niet eens zijn met de oplossing die mijn collega jou biedt dan kun je in beroep gaan bij de directie van ING. Op https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/in-beroep-gaan.aspx lees je daar meer over.Groet,Roy
    ING Webcare team
  2. Auteur
    Shayma1234
    Datum
    ik weet niet met wie ik heb gepraat dus dat wordt het denk ik niet.Ik zal doorgaan met deze klacht tot ik mijn geld terug krijg en ik heb zeker bewijs dat ik geld in de automaat heb gestopt met camera beelden.dus graag een andere oplossing.mvg: Shayma
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Shayma, we kijken graag voor je na wat we voor je kunnen betekenen. Wil je daarom contact met ons opnemen via sociale media? https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx#tab=social-media Groet,Melin
    ING Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen