Klacht ING Bank: Geld ingeslikt vide 700

Hindine

Geld gestort vanmorgen briefje van 500 apparaat geld ingeslikt en ik krijg een bon met code 700

Ik heb geen geld om verder boodschappen te doen voor me kinds aankomende 2 weken ik wil me geld terug of een oplossing of voorschot tot onderzoek rond is

ING Bank
    Beste Hindine,

Wat super vervelend dat het geld is ingeslikt en dat het niet bijgeschreven is op je rekening. Want dat is er gebeurd, als ik je goed begrijp?

Wanneer het geld niet op je rekening is bijgeschreven, dan kan de kantoor medewerker een onderzoek voor je opstarten. Heb je dat inmiddels gedaan?

Janneke
    ING Webcare
    Hindine
    Ja hebben ze gelijk gedaan , en zou 10 werkdagen duren , maar nog steeds niks gehoord, ook paar keer met ING gebeld maar nog steeds geen geld op me rekening .
    ING Bank
    Goedemiddag Hindine,

De uitkomst van het onderzoek wordt middels een brief gestuurd of een inbox-bericht. Heb je ook al in Mijn ING gekeken of er een nieuw bericht voor je klaarstaat?

Dat kun je bekijken door rechtsboven het menu bij jouw naam open te klikken, dan verschijnt de optie 'Berichten'.

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?