Klacht ING Bank: Geld nog steeds niet terug gestort

Roos

Onlangs (28 dec. 2020) geld overgemaakt van onze gezamenlijke rekening naar mijn vriend zijn rekening.
Echter had mijn vriend zijn rekening bij de ING precies opgezegd op het moment dat ik het geld heb overgemaakt.
Na 7(!) keer heen en weer gebel met de ING zou het geld meteen terug gestort worden, dit kon wel 1 a 2 dagen duren. Het geld is tot op heden niet gestort, we zijn inmiddels al bijna een maand verder en het was zeker geen klein bedrag.
Elke keer aan de telefoon wordt er gezegd dat het gestort wordt en elke keer wordt het weer niet gestort. Ik vind dit eigenlijk gewoon diefstal.

Dat wij zo snel mogelijk ons geld terug krijgen.

ING Bank
    Beste Roos,

Wat balen zeg dat het geld nog niet retour is gekomen. De Rekening van jouw vriend is wel definitief door hem opgeheven? Wanneer daar iets fout is gegaan, kan het namelijk wel zo zijn dat het geld alsnog is bijgeschreven. Dit kan hij controleren door zelf ook nog even met ons te bellen.

Wanneer de Rekening echt definitief is opgeheven, raad ik je aan om met ons te bellen op +31202288888 zodat wij een onderzoek voor je kunnen opstarten (er van uitgaande dat jullie dit ook vanaf een ING Rekening hebben overgemaakt. Dit kan op werkdagen van 8 uur tot 21 uur en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.

Franck
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?