Klacht ING Bank: Geld overgemaakt maar nooit ontvangen.

Klachtnummer
# 401924
Gebruiker
Voorwaarden68
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb geld overgemaakt naar mijn ING rekening. Ik zie bij mijn transacties wel dat het geld is overgemaakt. Maar niet verwerkt bij mijn saldo. Bel ik volgende dag klantenservice van ING en ze geloven mij niet. TERWIJL IK BEWIJS ALLES HEB. Daarna werd ik vervolgens heel boos vroeg ik om met iemand die hoger als haar is te kunnen bellen. Maar dat kon ook blijkbaar niet. ING WAAR BLIJFT MIJN GELD.

De oplossing

Ik wil dat ik het geld terug krijg z.s.m. en dat ze niet van werknemers hebben die mensen niet geloven maar proberen altijd zelf gelijk te hebben. En klantvriendelijk zijn het belangrijkste.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag M. Gunes,

    Goed dat je aan de bel trekt hierover.

    Overboekingen van ING naar ING worden altijd direct verwerkt. Overboekingen tussen andere banken worden tegenwoordig in de meeste gevallen óók direct verwerkt (Instant Payments), maar dit geldt nog niet voor alle transacties. Verwachting is wel dat dit snel gerealiseerd gaat worden voor alle rekeningen in Nederland.

    Is het inmiddels al bijgeschreven?

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag M. Gunes,

    Goed dat je aan de bel trekt hierover.

    Overboekingen van ING naar ING worden altijd direct verwerkt. Overboekingen tussen andere banken worden tegenwoordig in de meeste gevallen óók direct verwerkt (Instant Payments), maar dit geldt nog niet voor alle transacties. Verwachting is wel dat dit snel gerealiseerd gaat worden voor alle rekeningen in Nederland.

    Is het inmiddels al bijgeschreven?

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen