Klacht ING Bank: Geld overgemaakt naar rekeningnummer & OPGELICHT

Klachtnummer
# 92299
Gebruiker
MCS
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn geld (32 euro) zojuist overgemaakt naar een rekeningnummer om twee tickets voor Thuishaven te ontvangen. Ik ben opgelicht samen met nog een aantal mensen. De enige informatie die ik van deze persoon heb is haar/zijn alias: Janneke Nijland over Facebook en IBAN waar ik het geld op stortte via '3 v vouche' op IDEAL:
IBAN:NL92ABNA0529025167 .

Natuurlijk zodra zij haar geld binnen had verdween haar account of heeft zij mij geblokkeerd. Als u meer bewijs nodig heeft dan kan ik heel het Facebook gesprek doorsturen.

Gewenste oplossing

Zouden jullie mijn geld terug kunnen storten op mijn account?
Mocht dit niet mogelijk zijn dan de gegevens sturen van het ABNA account.
Dan zou ik die persoon nog persoonlijk kunnen benaderen.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi,Dit is balen zeg. Helaas kunnen wij dit bedrag niet terugstorten. Ik raad je aan om aangifte te doen bij de politie. Zie voor meer informatie: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/fraude-melden/oplichting-bij-aankoop-via-internet/index.htmlGroet,Deniz
    ING Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen