Klacht ING Bank: Geld overgemaakt naar rekeningnummer & OPGELICHT
Details
Klacht
Ik heb mijn geld (32 euro) zojuist overgemaakt naar een rekeningnummer om twee tickets voor Thuishaven te ontvangen. Ik ben opgelicht samen met nog een aantal mensen. De enige informatie die ik van deze persoon heb is haar/zijn alias: Janneke Nijland over Facebook en IBAN waar ik het geld op stortte via '3 v vouche' op IDEAL:IBAN:NL92ABNA0529025167 .
Natuurlijk zodra zij haar geld binnen had verdween haar account of heeft zij mij geblokkeerd. Als u meer bewijs nodig heeft dan kan ik heel het Facebook gesprek doorsturen.
Gewenste oplossing
Zouden jullie mijn geld terug kunnen storten op mijn account?Mocht dit niet mogelijk zijn dan de gegevens sturen van het ABNA account.
Dan zou ik die persoon nog persoonlijk kunnen benaderen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.