Opgelost door ING Bank: Geld uit de pinautomaat meteen weer ingenomen en toch al afgeschreven.

angry Opgelost
Coby

Geld uit de pinautomaat meteen weer ingenomen en toch al afgeschreven.

Geld definitief terugstorten, onderzoek doen en excuus. Heb al een keer of 10 moeten bellen en er wordt steeds iets anders gezegd. Zeer klant onvriendelijk.

Hi Coby,

Vervelend dat het geld ingeslikt is!

We willen de situatie graag met je doorspreken. Zou je enkele tijdstippen door willen geven waarop je bereikbaar bent, zodat we je kunnen bellen?

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    Goedenavond Coby,

Ik begrijp dat er geld is afgeschreven van jouw rekening, terwijl het geld niet uit de geldautomaat is uitgenomen.

Heb je deze deze opname gedaan bij een ING-automaat in Nederland, korter dan 3 werkdagen geleden? Zo ja, dan wordt het geld automatisch binnen 3 werkdagen terug geboekt op de Betaalrekening. Is dit het geval of zijn er al drie werkdagen voorbij?

Verder is deze informatie is ook beschikbaar voor al mijn collega's, maar elke collega zegt dus iets anders? Dat is wel interessant namelijk.

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING Webcare
    Coby
    Hallo Michiel, 3 dagen ? We zijn 2 maanden verder ! Geld wordt nu VOORWAARDELIJK overgeboekt, belachelijk ! Kan volgens de brief elk moment weer worden afgeschreven. Zo ingewikkeld kan het niet zijn. Ik heb notabene een bon uit de automaat dat de opname niet is afgerond en het geld is ingenomen. Ik snap werkelijk niet hoe dit mogelijk is.
    Goedemorgen Coby,

Wanneer blijkt dat de klant in de situatie in het gelijk wordt gesteld, omdat er inderdaad sprake was van een onterechte afschrijving, dan heb je als klant niets te vrezen dat het alsnog wordt afgeschreven. Uit de 'opnamerol' blijkt dan dat de voorwaardelijke terugboeking juist is.

Voor nu loopt dat onderzoek nog en je zult meer hierover horen zodra het onderzoek is afgerond.

Jeroen
    ING Webcare

Coby

Ook een klacht indienen over ING Bank?