Klacht ING Bank: Geld weg na storting en fout geldautomaat

Klachtnummer
# 308585
Gebruiker
Ilona_D
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Geld gestort, 400,- ingenomen maar niet op rekening gekregen.
Automaat telde het geld niet, maar gaf gelijk storing zonder bijschrijving.
Aan balie klacht moeten indienen, 10 werkdagen gewacht (zoals in de klacht staat) maar na telefonisch contact nog steeds geen uitsluitsel?!
Geld was niet als vals geld herkend, waarom duurt uitsluitsel überhaupt zo lang??

De oplossing

gestort bedrag bijschrijven

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi Ilona_D,

    Wat jammer dat de automaat een storing gaf! :-(

    Ik wil je graag helpen, maar via deze website kan ik je niet op een veilige manier vragen om persoonlijke gegevens. Ik zou graag even kijken wat de status is van het onderzoek. Daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via één van de volgende kanalen:

    - Twitter (@INGnl);
    - Facebook (www.facebook.com/INGnl)
    - telefonisch (020 22 888 88, lokaal tarief);
    - chat (via Mijn ING)

    Mijn collega helpt jou dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    ING Webcare
  2. Auteur
    Ilona_D
    Datum

    Beste Roos,
    We hebben al zeker 4 keer gebeld hiervoor, de door jullie benodigde tijd is al met 1,5 week verstreken en de betreffende collega die over het onderzoek gaat is nooit aanwezig. En een collega kan het niet afwikkelen.
    We vinden het vrij waardeloos, ons geld wordt gewoon achtergehouden door jullie door een slecht werkende geldautomaat en personeel wat z'n opdrachten niet uitvoert...

  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Ilona.

    Het spijt mij te horen dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent.

    Wij van Webcare duiken hier graag voor je in. Zou je ons daarvoor een bericht willen sturen via Facebook of Twitter?

    Vriendelijke groet,
    Margreet ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?