Klacht ING Bank: Geslaagde pintransactie volgens ING , maar daadwerkelijk niet !!

HmL

Op 24 augustus heb ik proberen te pinnen . Bij een Rabobank pinautomaat . Ik kreeg de melding : bedrag niet beschikbaar . Geen klep open. Niks ! Nu op 7 september krijg ik een brief dat de transactie wel geslaagd is. Dus weg geld ?!! Ook de Rabobank gebeld deze verwijzen mij door als klant van ING naar ING . Ik ben voorlopig mijn geld kwijt. Ik mag een bezwaar indienen dat wel en gaat ook zeker gebeuren . Want de Rabobank en ING mogen dan wel zeggen geen storing er stond daadwerkelijk : dit bedrag niet beschikbaar . En voorlopig heb ik wel een afschrijving . En geen geld .

Ik wil duidelijkheid over mijn geld . Dit is een kastje muur verhaal . Want ik heb mijn geld niet en ING beweerd dat het een geslaagde pin transactie was. De pinautomaat heeft vast een log waarin de melding staat . Of desnoods de beelden .

ING Bank
    Beste HmL.

Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg helaas geen contact.

Het spijt me dat er geen geld is ontvangen en het onderzoek uitwees dat het bedrag is uitgekeerd.
    Helaas kan ik hierin geen verandering brengen.

U kunt uw klacht of bezwaar naar het adres of e-mailadres, zoals vermeld in de brieven, sturen. Binnen twee weken na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een reactie.

Als u niet tevreden bent over de afhandeling uw klacht kunt u binnen zes weken na dit e-mailbericht een brief sturen aan de directie van ING. In de brief vermeldt u: uw klacht en geeft u aan waarom u het niet eens bent met de eerdere reactie van ING op deze klacht. Voorzien van uw naam, adresgegevens, telefoonnummer en uw handtekening. Het adres van de directie van ING is:

Directie ING,

Antwoordnummer 230,

1000 XA Amsterdam.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?