Opgelost door ING Bank: gesloten rekening zonder toestemming

content Opgelost
MvG

Mijn rekening is zonder mijn toezegging gesloten en nu kunnen ze mij niet vertellen wat mijn saldo was toen ze hem (wederom ZONDER mijn toezegging) gesloten hadden. En inloggen kan ik niet meer dus ik kom er zelf ook niet meer achter.

Contact opnemen met mij en mij een laatste rekening overschrift sturen zodat ik kan controleren dat het geld dat op de rekening stond ook daadwerkelijk naar mij overgemaakt word.

Beste MvG,

Dankjewel voor je klacht.

Dat is zeker schrikken, vooral omdat je aangeeft dat je niet weet waarom je rekening beeindigt is.

Ik heb net geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Ik krijg geen verbinding. Zou je alsjeblieft kunnen aangeven wanneer je telefonisch bereikbaar bent?

Groet,
    RIalda
    Beste MvG,

Ben je morgen ook bereikbaar? Dan maak ik hier een notitie van, voor de middag of avond (Nederlandse tijd).

Michiel
    Goedemorgen MvG,

Ik heb je zonet proberen telefonisch te bereiken, maar ik kon je niet te pakken krijgen. Wanneer kunnen we het weer proberen?

In algemene zin kan ik melden dat een rekening nooit zomaar wordt gesloten. Er zou dan bijvoorbeeld niet een formulier van fiscale inwonerschap zijn aangeleverd.

Verder kan, voor het uitbetalen van het restsaldo op een rekening, dit formulier worden gebruikt: https://www.ing.nl/media/ING_Puitbetalenrestsaldo_tcm162-64353.pdf

Michiel
    Beste MvG.

Momenteel is het Nederlandse tijd 16:14 uur. Ik heb je net geprobeerd te bellen en heb de voicemail ingesproken.
    Graag hoor ik welk tijdstip jou het beste uitkomt.

Houd er rekening mee dat we dit kanaal slechts enkele momenten van de dag controleren op berichten. het zou daarom fijn zijn dat je ruim van te voren aangeeft wanneer je gebeld wenst te worden.

Margreet
    ING|Webcare
    Beste MvG,

We hebben elkaar telefonisch gesproken en de reden van beeindiging van jouw rekening opgehelderd.

De klacht is hiermee opgelost en kan worden afgesloten.

Yvonne

MvG

Ook een klacht indienen over ING Bank?