Klacht ING Bank: Gezamenlijke rekening - géén gezamenlijk adressenboek!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459781
Gebruiker
H.M. Roeper
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Gezamenlijke rekening - géén gezamenlijk adressenboek!
Telefonisch niet bereikbaar!
Klacht indienen? Brief schrijven, niet meer van deze tijd!
Chatten lost niets op! Maakt wel melding van adressenboek omdat hij het ook raar vindt.

De oplossing

Hun software (de App) op orde brengen. Zorgen dat klant de keuze heeft adressenboek wel of niet te delen met MEDE-EIGENAAR van GEZAMENLIJKE rekening. Als ik nu ziek wordt of dood neerval, kan mijn echtgenote niet eens bij de adresgegevens van onze bankrekening! Als ik naar de hoeren ga, dan zet ik die heus niet in het adresboek van de bank.

5 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste H.M. Roeper,

    Ik snap je punt helemaal. Mijn ING is echter persoonsgebonden en daardoor heb je allebei een eigen adressenboek. Ook omdat ieder via zijn eigen omgeving de bankzaken regelt. Misschien is dit wel een punt waar we iets mee zouden kunnen doen.

    In Mijn ING via Help ? > Feedback, kan je dit doorgeven. Wij werken constant aan nieuwe ontwikkelingen.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare
  2. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Waarom moet ik nou weer in actie komen. U krijgt dit binnen. Regel het dan en informeer mij erover dat u dat in gang heeft gezet. Ik heb hierover vanmorgen al diverse keren moeten bellen en chatten. Mijn geduld raakt op! Overigens als ik bel, krijg ik zo'n flut robot, die als ik zeg dat ik bel omdat mijn adresboek leeg is, me adviseert mijn adres te wijzigen en verbreekt dan de verbinding! Je kan ook vragen of het probleem is opgelost! En zo niet me doorverbinden met een medewerker. Het is maar een idee. Maar ik heb geleerd, 'Denkt aleer gij doende zijt, en doende denk dan nog!" Een app of dienst met een (groot) team beoordelen voordat ie online gaat, is de oplossing om dit soort ellende te voorkomen.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi H.M. Roeper, Als je een functie mist in Mijn ING zoals het delen van een adresboek, dan kun je je wens indienen via de methode die mijn collega gaf.

    Omdat een adressenboek heel erg persoonlijk kan zijn is het momenteel niet mogelijk om deze te delen.

    Met vriendelijke groeten,

    Vincent | ING Webcare.
  4. Auteur
    H.M. Roeper
    Datum
    Je kan privacy ook cultiveren.... Slap excuus! Laat de klant beslissen of ie zijn adresboek wilt delen! Makkelijk te implementeren zoals iedere ontwikkelaar zal weten.... Kwestie van klantvriendelijke software ontwikkelen. Als ik het al kan.... Moeten jullie specialisten dat zeker kunnen!
    Hans M. Roeper
  5. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Dit is niet zo zeer een excuus, maar beleid voor hoe we omgaan met nieuwe ideeën en suggesties.
    Ik raad je dan ook aan om de route te volgen die eerder is aangegeven omtrent het feedback doorgeven.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.M. Roeper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klanten bezighouden in de hoop dat ze het erbij laten. Vooral beginnen met "Dit is niet zo zeer een excuus". Stel je voor! In een wereld geregeerd door protocollen wordt communicatie de kop ingedrukt. Nog even dan communiceren robots voor ons.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen