Klacht ING Bank: groei groter rekening

hefel

Sinds 1996 heb ik geld gespaard voor mijn kleinkinderen op een groeirekening.
regelmatig kreeg ik een overzicht van het gespaarde bedrag. Mijn idee was ze een bedrag te geven bij hun 18e verjaardag.
Per 1 september 2013 is de groeirekening veranderd in een groeigroter rekening.
Het geld dat op de door mij geopende groeirekening staat gaat naar mijn
EX schoonzonen. Ik heb er niets meer over te zeggen terwijl IK het geld bij elkaar gespaard heb. Zelfs informatie wordt mij niet verstrekt.
Met mijn dochters ben ik bij de ing bank in respectievelijk Zaltbommel en Dordrecht geweest om de rekeningen op te heffen en het geld te laten storten op de bankrekening van mijn dochters. In Zaltbommel is dat gelukt, maar in Dordrecht is het geld gestort op de rekening van ex schoonzoon. Ik krijg over het hoe en waarom geen informatie over van de ing bank. Mag dit zomaar?
Mijn idee om mijn kleinkinderen op hun 18e een bedrag te geven kan ik nu niet uitvoeren. Ik voel mij zeer gedupeerd.

Het door mij gespaarde bedrag moet op de rekening van mijn dochters gestort worden.

ING Bank
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?