Klacht ING Bank: heel erg stom meneer ING

sad Niet opgelost
neui

niet normaal iemand die heel goed kon leven met een salaris wat die had om een verhoging te geven van 50%

Een andere bank gaan zoeken.

met een beste groet

ING Bank
    Hallo meneer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

ING dient uitstekende leiders, senior managers en overige, hoog gekwalificeerde medewerkers aan te kunnen trekken en vast te houden. Dat is de reden dat er een uitgebreid beloningsbeleid van kracht is
    om ervoor te zorgen dat we een evenwichtige beloning aanbieden. Dit beleid is een integraal onderdeel van de strategie en het risicoprofiel van ING.

ING’s doel is een totaal, direct beloningsniveau dat net onder het mediaanniveau van de markt ligt. Dit bepalen we door het te benchmarken tegen de Euro Stoxx 50, een benchmark waarin bedrijven van gelijke grootte en internationale scope zijn opgenomen en bestaat uit financiële en niet-financiële ondernemingen, geheel in lijn met de Code Banken.

Wanneer we terugkijken op de afgelopen vijf jaar, zien we dat ING de marktverwachtingen ruim heeft overtroffen. Het bewijs hiervoor is onder meer de uiterst robuuste financiële resultaten en positie van ING, een versterkte kapitaalpositie, relatief hoge klanttevredenheidsniveaus in de vele markten waarin ING actief is, relatief hoge scores in de tweejaarlijkse Organisational Health Index en de WPC-enquête waarbij medewerkersbetrokkenheid wordt gemeten, het track record van ING op het gebied van duurzaamheid en de vele blijken van erkenning (prijzen) die ING door de jaren heen heeft ontvangen.

Groet,
    Rialda
    ING Webcare

neui
mooi verhaal, natuurlijk durft u niet uw eigen mening hier neer te zetten. dat er salaris verschillen zijn begrijp ik best en dat mag ook maar dat er zoveel verschil moet zijn begrijp ik niet het slaat kant nog waal. Waar is het einde dan

Ook een klacht indienen over ING Bank?