Klacht ING Bank: Het gebruik van de scanner wordt er door ING idioot snel doorgedrukt.

# 391973
Krieken1

Het gebruik van de scanner wordt er door ING idioot snel doorgedrukt. Nog voordat ik de scanner in huis had, kon ik mijn TAN-codes al niet meer gebruiken (omdat het volgens hen al was bezorgd). Waarom wachten ze niet tot ik dat ding heb geactiveerd, voordat ze mijn oude betaalmogelijkheid afsluiten?

Nog voordat ik de scanner had geactiveerd, kon ik ook al niet meer verder in mijnING. Nadat ik daar was ingelogd, kreeg ik een pop-up dat ik de scanner moest activeren, maar ik zat op mijn werk en had dat ding niet bij me. Ik kon ook niet netjes uitloggen, omdat ik de pop-up niet kon wegklikken, en dat was extra vervelend want verre van veilig...

Ik zou graag zien dat de ING er niet zo maar van uitgaat dat je de scanner hebt ontvangen, voordat ze overgaan tot acties met verstrekkende gevolgen.

En het zou fijn zijn als ze de pop-up voor activatie al geven voordat je inlogt op mijnING, of je de mogelijkheid geven veilig uit te loggen als je niet gaat/kunt activeren.

ING Bank
    Hi Krieken1,

Vervelende situatie zo!

We hebben al een hele tijd geleden een melding in je Mijn ING geplaatst om te kiezen voor een scanner. Inmiddels zijn we inderdaad op het punt gekomen dat de TAN-codes niet meer werken. We kunnen pas zien of je de scanner wel of niet geactiveerd hebt als je inlogt, dus vooraf een boodschap plaatsen lukt helaas niet.

Ik zal je feedback hierover meenemen!

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?