Klacht ING Bank: Hypotheek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194593
Gebruiker
Nohar Bhagelu
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 8-11-2017 een persoon van de ING gesproken deze kwam van een ander planeet. Zei had een ander verhaal hoe het zit met de rente vaste periode van de ING
Ik heb heel de mand met de ING lopen ruzie -jen met de verkeerde invermatie het kan niet wacht tot 1-1-2017 dan pas weet ik de rente pas .

Mensen ik van de ING als jullie een klant voor liegen dan zijn jullie verkeerd bezig dat heb jullie heel de mand gedaan luister maar naar de gesprekken die jullie opnemen anders heb ik wel de gesprekken voor jullie want ik heb ze ook opgenomen dat de ING mij verkeerd voor licht en adviseerde .

WACHT TOT 1-1-2017 .

De oplossing

Ik wil waar ik recht op heb 10jaar rente voor 1.79 %
En niet wat de ING mij heel de mand oktober heeft voor gelogen , dat mij vrouw het zat was dat ze een bot van 1 jaar vast heeft gezet .

ING HEEFT MIJN VROUW TOT WANHOOP GEBRACHT EN DAAROM HEEFT ZE DE
1 jaar vast gezet omdat ze bang was dat ze weer door ING zou opgelicht worden net als 3 jaar geleden . .

ING heeft een zorg plicht al weet het personeel daar niks van.
Ik kan alleen zegen ik heb gisteren 1 personeel gesproken die echt werk van gemaakt heeft zei heeft haar best gedaan maar ook alleen zei (meisje) weet haar naam niet meer
Ik had niet verwacht dat het verhaal anders zat .
De heer Rijnders mag les nemen van deze persoon en ook de ander personeel .
Nog mals als de ING het bandje wil horen dan bel mij op ik heb het ook opgenomen net als jullie bewijs maar dat ik lieg laat al de gesprekken aan de directeur horen dan wil ik graag daar antwoord op meneer Nohar u bent fout .

Maar ik weet beter .



4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag Chrisna Nohar,

    Ik begrijp dat je erg boos bent over de huidige gang van zaken. Ook weet ik dat dit niet je eerste klacht is. Jammer om te horen dat het nog steeds niet is opgelost. Helaas kunnen wij, het webcare-team, je klacht en/of verzoek met betrekking tot je hypotheek niet behandelen, omdat wij geen inzage hebben in jouw hypotheekzaken en daarnaast niet bevoegd zijn je hierover te informeren.

    Het is daarom echt van belang dat je dit probleem bespreekbaar maakt bij de afdeling waar je verzoek in behandeling is (geweest). Via deze bel-me-terug link kun je met mijn collega's van hypotheken de situatie bespreken en tot een oplossing komen.

    Hierbij de link: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=fccml3&subscrid=bru7mkkxm3

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare
  2. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    Het personeel van ING dekt mekaar en liegt ieder keer net als ik zeg ik heb dinsdag gebeld en toen heb ik 1 persoon (meisje) gesproken van de ING en deze was van een ander planeet wat zei had een ander verhaal

    Ps de directe reageert ook niet op mijn brieven ik heb U klacht ontvangen is in behandeling dus niet allen het personeel maar de directeur is niet goed bezig

    Vriendelijk groeten
    C. Nohar

    Daarom mensen neem altijd je gesprekken op want dat doen ze ook dat is bewijs voor de k
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Ik begrijp dat je boos bent maar ik kan me niet voorstellen dat er tegen je gelogen wordt. Wellicht is er sprake van miscommunicatie. Ik raad je aan toch te blijven bellen met je klachten en/of vragen.

    Vriendelijke groet,
    Meike
    ING Webcare
  4. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    Lief ING webcare jullie doen je best om de klachten te bekijken en dan door steuren naar de afdeling maar als het daar aan komt op de afdeling waar het hoord dan is er niemand thuis met ander woorden klant baarst maar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nohar Bhagelu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen