Klacht ING Bank: Hypotheek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192611
Gebruiker
Nohar Bhagelu
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht naar de ING gesteurd maar het personeel wilt de brief / klacht niet doorsturen Achterstand hypotheek ING laat taxeren word 200.000 minder getaxeerd ING gaat acoord met taxatie krijg geen taxatie rapport van ING nu geen achter staand moet van de ING huis op nieuw laten taxeren op mij eigen kosten huis nu gekocht voor 370.000 (2005)casco heb zelf alles privé meer dan 100.000 verbouwd ING laat taxeren voor -25% laat huis nu taxeren met de voorwaarden van ING 450.000 nu vraag ik de ING om 300€ taxatie kosten al zei gelijk haden dat de woning minder waard was of is dan hebben ze gelijk .

De oplossing

Brief door steuren naar de directeur

9 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Chrisna,

    Dit klinkt als een erg vervelende en complexe situatie.

    Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar adviseer je contact te leggen met de specialisten van de afdeling Hypotheken. Dan kom je gelijk terecht bij degenen die de juiste kennis hebben.

    Ik stuur een link mee waarin jij je telefoonnummer in kunt vullen op het moment dat jij door mijn collega gebeld wilt worden. Mijn collega's zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Hier vind je de link: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=fcorcml&subscrid=BBD1E98C-5B35-47C2-87AF-C278E4AEF8C5&gjdata=39

    Ik hoop dat het opgelost wordt!

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING
  2. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    ING wil de brief niet door steuren naar de directeur en wil ook de gemaakte kosten niet betalen ............!!!!!
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Chrisna,

    Vervelend om te horen dat je niet het antwoord hebt gekregen wat je zou wensen. Om alles goed voor je na te kunnen kijken heb ik persoonlijke gegevens van je nodig. Ik verzoek je dan ook om via een chatgesprek, Facebook, Twitter of telefonisch met een specialist van onze afdeling achterstanden contact op te nemen.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    Webcare ING
  4. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    Dat heb ik gedaan maar de afdeling wil het niet door steuren naar de directeur gesteurd naar Amsterdam en naar Leeuwarden
  5. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    C.Nohar rietgras 37 2498 eh den haag
    0641765390
  6. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dag Chrisna,

    Helaas kunnen wij je niet helpen met betrekking tot het taxatierapport of het vergoeden ervan. Je zult hierover echt een overeenkomst moeten sluiten met de afdeling Achterstanden. Zij zijn bereikbaar zoals mijn collega's Roos en Yvonne hebben aangegeven.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare
  7. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    Stuur mijn brieven naar de dirteur anders zet het op papier
  8. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Chrisna,

    Wat Jeroen ook al aangeeft, kunnen wij je hiermee niet helpen. Hiervoor moet er contact gezocht worden met Achterstanden. Dit kan met de link die Roos heeft meegestuurd.

    Groet,

    Femke
    ING Webcare
  9. Auteur
    Nohar Bhagelu
    Datum
    De ING liegt en bedriegt heel het zooi

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nohar Bhagelu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen