Klacht ING Bank: Ik bestel iets bij een bedrijf in Duitsland, ik moet tekst en uitleg geven over waarom en aan wie.

A.G.J. vd Heuvel

Ik heb een betaling gedaan aan een bedrijf in Duitsland van 17,55 euro. Nu wil mijn bank van mij weten wat de reden is van deze transactie en wat de naam, het adres en geboortedatum is van het bedrijf. Nu vraag ik me af of een bank dit van mij kan eisen. Zowel mijn privacy als dat van het bedrijf wordt hierin geschonden.

Mag een bank dit doen? Waar is ING mee bezig? ING draait een heel beetje door. Hebben ze niks beters te doen?
Belachelijk over 17. 55 euro je zulke dreigbrieven sturen ik ben 73 moet ik 17.55 euro wit maken of een kruisraketten kopen banken draien door

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.
    A.G.J. vd Heuvel
    Ga je chatten kunnen ze je niet helpen . Lekker hé bij de ING. En dat voor iets bestellen voor 17.55 euro in Duitsland . Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Moet je 73 jaar worden om zo iets mee te maken .
    ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?