Klacht ING Bank: Ik bestel iets bij een bedrijf in Duitsland, ik moet tekst en uitleg geven over waarom en aan wie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631636
Gebruiker
A.G.J. vd Heuvel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een betaling gedaan aan een bedrijf in Duitsland van 17,55 euro. Nu wil mijn bank van mij weten wat de reden is van deze transactie en wat de naam, het adres en geboortedatum is van het bedrijf. Nu vraag ik me af of een bank dit van mij kan eisen. Zowel mijn privacy als dat van het bedrijf wordt hierin geschonden.

Gewenste oplossing

Mag een bank dit doen? Waar is ING mee bezig? ING draait een heel beetje door. Hebben ze niks beters te doen?
Geboden oplossing
Belachelijk over 17. 55 euro je zulke dreigbrieven sturen ik ben 73 moet ik 17.55 euro wit maken of een kruisraketten kopen banken draien door
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.
  2. Auteur
    A.G.J. vd Heuvel
    Datum
    Ga je chatten kunnen ze je niet helpen . Lekker hé bij de ING. En dat voor iets bestellen voor 17.55 euro in Duitsland . Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Moet je 73 jaar worden om zo iets mee te maken .
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen