Opgelost door ING Bank: Ik blijf bellen met ING puntenwinkel, maar kom niet verder.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 528599
Gebruiker
Johanna#32
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen reactie van backoffice ING Punten na aanvraag van retourlabel, ondanks herhaaldelijk bellen met ING. Wel bos tulpen gekregen ter verontschuldiging van ING, waarvoor dank, maar nog steeds geen label met barcode via mail.

Gewenste oplossing

Ik wil graag contact met iemand die het nu echt voor me gaat regelen. Dus die mij een retourlabel met barcode stuurt, zodat ik mijn pakket eindelijk terug kan sturen en mijn geld terugkrijg.
Geboden oplossing
Binnen een paar uur kreeg ik m’n retourformulier via de mail. Erg blij met deze service !
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Johanna#32,

    Bedankt voor jouw bericht!

    Ik heb de klacht doorgestuurd naar onze afdeling ING Punten.
    Zodra er terugkoppeling is laten we je dit weten.

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen