Opgelost door ING Bank: Ik kan de scanner niet gebruiken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 612402
Gebruiker
Bart
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Als ik wil inloggen op mijn ING.nl verschijnt geen kleurencode op het scherm van mijn iPad.
Wat is de oorzaak?

Gewenste oplossing

Graagreactie naar dragt76@kpnmail.nl
Geboden oplossing
Het probleem is niet opgelost omdat digitaal contact niet mogelijk lijkt Het probleem is helaas niet opgelost door ING bank. Een vrijwilliger van Seniorweb is de man die het probleem heeft verholpen. Daar ben ik gelukkig mee.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen