Klacht ING Bank: Ik kan niet overboeken

Kriel1943

Ik kan niet meer overschrijven. Bij mijn laatste overboeking heb ik op de vraag van de ing om mijn telefoonnummer bekend te maken een verkeerd nummer ingevuld. Vanaf dat moment kan ik geen enkele boeking meer doen. Ik kan met mijn PC ook niet inloggen. Er is een activeringscode nodig. Medewerkster gebeld, die mij verwees naarfiliaal. Ik zit thuis met coronaverwante klachten...Dan na het weekeind terugbellen. Medewerker zegt mij toe dat een koerier de bescheiden zal brengen. Niemand gezien, Opnieuw gebeld, er zal een brief worden gestuurd. Niets gezien. Proberen een andere bankrekening te openen. Ik moet 1 cent overboeken. Dat kan ik niet. Weet iemand hoe ik het fort ING nog kan bewegen om dit probleem voor mij op te lossen??? Mijn buren doen (en betalen) mijn boodschappen.

Maak mij mijn activeringscode bekend svp

ING Bank
    Beste W.A. Kanits,

Wat ontzettend onhandig dat je juist in deze periode, vastloopt door het invullen van een verkeerd telefoonnummer.

Wel is het enorm fijn om te horen dat je buren je zo goed helpen. Deze situatie brengt toch het beste in de mensen naar boven.

Gezien deze situatie, begrijp ik dat mijn collega een uitzondering heeft gemaakt door de activeringscode per post toe te sturen. Om fraude en misbruik te voorkomen, doen we dit normaal gesproken niet.

Vanwege deze reden hebben wij dan ook geen inzage in de activeringscode. Deze wordt automatisch opgesteld en verzonden, zodat hier zo weinig mogelijk risico's aan zitten.

Het is daarom niet mogelijk om de activeringscode te delen, zeker niet digitaal. Wel is het goed om te weten dat je deze met ongeveer 5 werkdagen zou moeten ontvangen. Is deze termijn reeds verstreken?

Zo ja, dan sturen onze specialisten uiteraard graag een nieuwe code toe zodat je alsnog snel het juiste nummer kan registreren.,

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?