Klacht ING Bank: Ik krijg mijn afschriften niet bij ing kantoor

Vinny010

Ik wil wederom mijn afschriften van afgelopen maanden uitprinten, vorige keer kon dit allemaal niet omdat ik een beschadigde ID kaart had , nu kom ik met een gloednieuwe ID kaart en word mij letterlijk gezegd dat ik pech heb en dat ik maar mn mijn ing opnieuw moet gaan aanvragen. Vorige keer kon ik alsnog alles krijgen dus begrijp niet waarom het nu niet kan , en ik heb ze heel hard nodig omtrent bewindvoering rechtzaak. Mvg vincent

Graag alsnog met mijn goede en geldige ID kaart de afschriften ophalen bij kantoor op de koemarkt in schiedam

ING Bank
    Hi Vincent.

Ik heb voor je nagevraagd bij het betreffende kantoor of er de mogelijkheid is om afschriften op aanvraag uit te printen.

Helaas hebben zij al enige tijd niet meer de mogelijkheid om dit voor je in orde te maken. Wél kan de aanvraag aldaar worden ingediend om de benodigde afschriften per post te ontvangen.

Ik heb je gebeld, maar kreeg je niet te pakken.
    Het lijkt mij handig dat je voor het aanvragen van de afschriften in contact komt met de Klantenservice om je de benodigde afschriften op te sturen.

Ik geef je een link naar een pagina waar je, je (Nederlandse) telefoonnummer kunt invoeren om door de betreffende afdeling gebeld te worden.
    (openingstijden ma-vr 8.00-21.00 en za 9.00-17.00)

Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?