Klacht ING Bank: ik ontvang, niet op mijn naam maar wel op mijn adres, een brief voor anderen.

M.J.H. Janssen

verkeerde brief: ik ontvang, niet op mijn naam maar wel op mijn adres, een brief voor anderen, opgemaakt op 27 oktober j.l.
Is dit verwisseld met een aan mij gerichte, maar niet aan mij geadresseerde brief?
Heeft ING 27 oktober een antwoord opgesteld maar niet aan mij verzonden?

hoe kan mijn adres gebruikt worden voor andermans brief?

M.J.H. Janssen
    Beste Margreet, de vraag is of er post voor mij verdwaald is:
    1 de bezorgde post was niet voor mij bestemd
    2. maar er staat wel mijn adres op de enveloppe, hoe kan dat?
    3 is er 27 oktober post op mijn naam aangemaakt en naar een verkeerd adres gestuurd?
    ING Bank
    Goedemiddag M.J.H. Janssen,

Ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid hier over wilt hebben. Goed dat je deze vragen stelt, ik help je graag verder!

Het kan zijn dat je post krijgt van een vorige bewoner / op naam van iemand anders. Mogelijk hebben wij dan nog een onjuist adres van deze persoon. Dit is natuurlijk vervelend voor jou, wij kunnen er daarom voor zorgen dat de post op naam van de geadresseerde stopgezet wordt op jouw adres. Naast de postcode en huisnummer hebben wij dan ook de naam van de geadresseerde nodig. Deze willen wij graag telefonisch van jou ontvangen.

Wanneer schikt het jou dat wij hiervoor bellen?

Ik hoor het graag van je zodat we dit voor jou kunnen oppakken!

ING Webcare
    Femke
    L.S.,

alle oudbewoners van mijn adres zijn bekend maar de INGbrief draagt een andere tenaamstelling.
    Aangezien er al veel fouten door ING gemaakt zijn blijft ook nu mijn vraag:

hoe kan mijn adres op een brief voor anderen terecht komen, wat is er nu weer fout gegaan?

Is er 27 oktober post op mijn naam aangemaakt en naar een verkeerd adres gestuurd?

M Janssen
    ING Bank
    Beste M. Janssen,

Het is waarschijnlijk dat er een oud-bewoner nog geregistreerd staat op jouw adres. Het is minder waarschijnlijk dat je zelf post bent misgelopen, wanneer je huidige adres bij ons bekend is.

Graag kijken we nog het één en ander voor je na en zorgen we ervoor dat de post ter attentie van de oud-bewoner stopgezet wordt. Hiervoor moeten we wel telefonisch of via de chat (in Mijn ING) in contact komen met elkaar.

Via tel 020 22 888 88 is tot 17:00 uur vandaag onze klantenservice bereikbaar. Ditzelfde geldt voor de Chat in Mijn ING: https://www.ing.nl/particulier/Chat/index.html

Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ?